MENTORPROGRAMMET: 5 MAGISKE STEG TIL DYPERE SØVN OG NATTERO- MED INDIVIDUELL OPPFØLGING OG NETTSTØTTE -

Kjære natt, la meg få sove godt! La natten bli en kjær venn, som besøker meg hver kveld. Uansett om jeg er hypersensitiv eller fortidens minner rusker på min dør, la meg finne veien hjem til meg selv og min trygghet. God søvn er grunnleggende for å leve et godt liv. Hvis man vil oppleve glede, takknemlighet og vekst i seg selv og livet må man begynne med å gjøre kroppen til et godt sted å leve og bo. Hvis man ikke verdsetter kroppen, verdsetter man ikke seg selv for alt en er. Ta ansvar for din egen glede, tilrettelegg for at sinnet og kroppen sammen kan vokse. Skap et liv fylt av glede og takknemlighet, og lev det mer enn bare halvveis!

MENTORPROGRAM: KONTANT BETALING

6 uker med ukentlig individuell oppfølging, samtale og nattstøtte

MENTORPROGRAM: DELBETALING 4 AVDRAG

6 uker med ukentlig individuell oppfølging, samtale og nattstøtte

 

Aller først ønsker jeg å fortelle at jeg selv er hypersensitiv, og har lært meg å leve med min gave- en gave som var pest og pyton i tidligere år. Etter som årene gikk oppdaget jeg at nettopp denne sensitiviteten var det jeg trengte for å kunne forstå og veilede mine medmennesker skånsomt og kreativt  fram til å bli sterke, selvstendige mennesker som endelig kunne leve i pakt med døgnets timer.

 

 Uansett hva man har opplevd i livet kan man forvandle det til styrke og drivkraft videre med riktig veiledning. Alt har gitt deg erfaringer på godt og vondt, men livet går fremover , så strekk deg etter framtiden og la fortiden være en bærebjelke av erfaringer godt arkivert i fortidsarkivet.

 

  Hilsen

Sølvi Antonette 

 

 

TESTIMONIALS:

Jeg har deltatt på 2 kurs hos Sølvi, først i søvngruppa, og så på webinaret "5 magiske steg til dypere søvn og nattero". Sølvi er en varm og engasjert veileder, som gir mye av seg sjøl i kursene sine. Jeg har hatt stort utbytte av å delta, og jeg vil særlig anbefale det siste kurset "5 magiske steg til dypere søvn og nattero". Denne lærdommen har jeg tenkt å ta med meg videre i livet. Takk Sølvi.

Else

 

 

 

 GENERELL INFORMASJON

MENTORPROGRAMMET: 5 MAGISKE STEG TIL DYPERE SØVN OG NATTERO- MED INDIVIDUELL OPPFØLGING OG NETTSTØTTE

 

 

INNEHOLD

1 gruppetime i uken hvor vi vi arbeider med det som ligger i de forskjellige modulene i tillegg til personlig rettledning ut fra  ditt behov. 

 

 

 

LA OSS SE LITT NÆRMERE PÅ  MODULENE SOM ER I SELVE PROGRAMMET:.

 

,

DU HAR EN INDIVIDUELL VEILEDNINGSAMTALE I UKEN HVOR VI GÅR IGJENNOM UKENS MODUL,  OG HVORDAN DU HAR KLART Å LØSE DEN.  HAR DET VÆRT VANSKER UNDERVEIS, HVA HAR VÆRT EN AHAOPPLEVELSE FOR DEG.

 

HVER MODUL VARER I 7 DAGER FØR NESTE MODUL ÅPNES AUTOMATISK OPP FOR DEG.

ALLE MODULENE BYGGER PÅ HVERANDRE.

 

DET ER 6 MODULER HVOR hver modul med oppgaver og videoer følger en rød tråd  fra  begynnelse til slutt.

 

Hver uke er det en fellestime i gruppen

Nattergaal & Sjernegull . Alle kursdeltakere blir invitert inn i gruppen når de registrerer seg til kurset. Beskjeder og lignende, eller opptak fra møter legge inn i gruppen fast.,

*******

 

Før du begynner på selve programmet starter du med en gratis modul hvor målet er å forberede deg litt til den spennende livsreisen du nå er motivert til å ta fatt på.

 

 *******

 

I hver modul er det egne praktiske oppgaver og øvelser tilpasset de ulike temaene modulen tar for seg-

 

 

 

BONUSMODUL 0:

En grunnleggende modul for å forberede og klargjøre FØR KURSET STARTER. 

Hva er instinkter, og har vi mennesker instinkter på samme vis som feks vi ser hos dyr?

Oppdag de 5 sansene:

Her brukes jeg video og PowerPoint- for å beskrive i tillegg til egne øvelser. 

 

 

 

MODUL 1:

Repetisjon fra Modul 0: Sansene og den naturlige pusten-kanskje med litt andre ord:)-

Ikke jag etter en Quick Fix- eller medisinering, om det er kjemiske medisiner eller selvmedisineringer av ymse slag-

Prosessen er like viktig som resultatet.-     

 

Grunnøvelse: kom i kontakt med din naturlige pust.

 Mål: Lær å puste naturlig og fritt igjen, ta tilbake evnen til å sansene igjen. Når du kommer i kontakt med dine umiddelbare instinkter begynner du å legge merke til de signaler kroppen prøver gi deg som er første steg til å komme tilbake til deg selv som et helt menneske og ikke bare et overtenkende hode som kverner uavlatelig med forvirrende tanker hele døgnet. 

 

 

 

  

 

          MODUL 2: 

Hva trenger ditt JEG,

lær deg å bli bevisst når du nedsnakker deg selv, flyr inn i tankebaner som er lite konstruktiv og lammende.

Ofte er vi ikke bevisst det før plutselig spenningene begynner å ta en smertefull vinkling.

Stopp opp og spør deg selv: Hva trenger JEG? 

Lær et lite morgenrituale for å kunne våkne rolig og få en god start på dagen.

 

 Mål: Hvem er nettopp du, hvilke evner og egenskaper har du.

Aksepter at du er et unikt menneske akkurat som du er. Lær deg å skape din hverdag uansett form og energi.

Bli bevisst på tanker med oppbyggende kvalitet eller nedbyggende tankevrøvl-

Lær å stå opp for deg selv, bli en positiv egoist da har du så mye mer å gi til andre du møter på din vei.

 

 

 

  

MODUL 3 :

Nå går vi videre med: Rygg-nakkeøvelse å finner ut hvor ditt "svake" punkt ligger-

Vi tar en titt tilbake på PowerPoint-slidene fra Modul 1,  og binder dette sammen med pust og-bevissthets øvelser - hvor dine "grenser og impulser" står for tur.  Du skal integrere den ubevisste delen av deg selv, dra den opp i lyset og la den få en stemme. 

Bli kjent med skumringstimen som er innledningen  til at kroppen skal roe ned etter dagens gjøremål og aktiviteter.

 

 Mål: Rydde bort tankestøy og stress som vi ofte drar med oss inn i natten. Lær deg et kveldsrituale hvordan du roer ned kropp og sinn før du kryper til køys. 

 

 

 

 

MODUL 4:

Vet du at nattesøvnen  påvirkes av næringsopptaket ditt?

Hvorfor påvirker kostholdet vårt søvn og nattero? Kroppens nattarbeid: næringsopptak og avfall-tømming. Dagens mat og kosthold. Ernæring og kosthold/trenger vi næringstillskudd?

Hvordan medisiner kan påvirke næringsopptak og tarmen. Kunnskap om ernæring som bygger opp og samtidig avgifter. 

 

Mål:  Lære hvordan du kan forebygge i det daglige næringsinntaket slik at kroppen kan gjøre sitt renovasjonsarbeid mens du ligger i din dype søvn.

 

 

 

 

MODUL 5:

Utsettelses-fenomenet. Hvorfor skyver vi så altfor ofte tiden foran oss?

Hvordan unngå å utsette fordi tiden er for knapp, eller  du bare ikke rekker å fullføre det du skulle gjort. Hvordan lære å disponere dagen best mulig.

Forebygg mot unødvendig stress, perfeksjonisme og  forventninger du ikke trenger.

Gi deg selv små magiske pauser  i løpet av dagen. Oppdag at du får tid og energi du ikke visste du hadde.

Legaliser noen minutters selvprioritering.-

 

Mål: Lær små øvelser du kan gjøre flere ganger daglig for å la hjernen få "puste ut og inn". Disse øvelsene tar ikke minimalt med tid og kan gjøre uten at noen andre nesten merker det. Resultat: en avslappet kropp og en klar hjerne! 

 

 

 

 

MODUL 6:

Visste du at tv- og data/mobil-titting på kveldstid kan føre til problem med kroppens egen produksjon av søvnhormonet Melatonin? Kanskje du da skjønner hvorfor Melatonin-tilførsel ikke hjelper deg? Lær hvorfor og hva du kan gjøre for å spille på lag med din egen unike produksjon av søvnhormonet.

Hva påvirker oss i hverdagen- Dag og natt i en helhet.- Morgenrytme, Kveldsrytme- hva må du passe på for å forebygge din egen helse og nattesøvn. Tiltak, bevisste valg.-  Elektromagnetisme, jordstrålinger, og andre påvirkninger.

 

Mål: Lære hvordan få en god nattesøvn, med å ta små forhåndsregler der du bor og sover.   Fjerner det som kan skape forstyrrelser så godt som mulig. Innarbeide  gode sovevaner som passer deg og din livssituasjon. Nå har du viten og kunnskap til å tenke og handle forebyggende.

  

 

------------------------------------------------------------------------------

 

 TESTIMONIALS:

Hatt angst, spenninger, vond/stiv kjeve & nakke, skulder.Var dålig till å legge planer, da jeg var redd for om angsten kom eller om jeg skulle få vondt. Var konstant trött og sov ca 9 dålige timer /natt.Det som har hjälpt mig er å få hjelp med angsten, hvordan man ska ufarlig göre den og få den som en styrke. Har fortsatt tilbake slag men har ett helt nytt liv. För jeg legger mig snur jeg dagen baklänges og det gör insomning fortere og nå trenger jeg ca 6/7 timmar per natt og er klar for ny dag. For å holde roen på dagtid bruker jeg noen minuter her og der till og vekke sansene mine og strekke ut kjeve, tungen og rygg/nakke. Allt dette hade jeg ikke visst uten deg

Lena

......................................................

 

 

 

TESTIMONIALS

Mor Ugle- Du utstråler styrke og urkraft og er som naturen, full av vidunderlige krefter. En varm sommerbris, en sterk vinterstorm, en fargerik høst og en forventningsfull vår. Du er ekte, du ser "igjennom" og du evner å hente frem det som ligger begravd som en selv ikke nødvendigvis ser eller kan sette ord på "Stå opp for deg selv! Du kan aldri få tiden tilbake, men ingen kan stoppe deg hvis du velger å ta LIVET tilbake igjen. Det er kun DU som vet hvordan du har det -" ingen andre! Elisabeth

                        OPPSTART:

 

Straks du har meldt deg på, og kursavgiften er betalt, åpnes kursportalen i Kajabi deg og du kan gå igang :) 

 

 Du får tilgang til en lukket kursgruppe: NATTEGAL OG STJERNEGULL hvor gruppemøtene via Zoom holdes og matnyttig stoff mellom hver modul legges inn.

 

I denne gruppen  finner du allerede noen øvelser og livesendinger som du kan forberede deg med før du tar hovedkurset. Det er ikke bare de fysiske øvelsene som er viktig, men like mye  endring av fastlåste tanker og holdninger.

 

Før hver felles Zoom-møte legges linken ut i gruppa NATTERGAL & STJERNEGULL. Denne linken brukes deretter de gangene det er fellesundervisning med "spørsmål og svar".

 

Det blir lagt kopi av hver sending i gruppen vår, slik at de som ikke fikk vært med under sendingen kan se i ettertid. 

Hver Modul varer en uke før neste frigis, men du jobber i det tempoet som passer deg. Etter seks uker er jeg ikke lenger å treffe i kursportalen, men i søvngruppen SOVE GODT IGJEN.

 

Alt kursmaterialet har du  tilgang til i ett år fra registreringsdatoen, det samme gjelder videoene. 

Ønsker du ha tilgang noe lengre er det bare å si fra FØR tiden er ute.

 

 

I tillegg  vil du finne inne i kursportalen VIDEO: A,B,C,D,E,F, OG G med ekstra øvelser hvis formål er å skape en bevissthet i deg om hvilke signaler du sender ut og mottar fra omverden. Signaler som du kan omprogrammere enkelt og implementere i din hverdag til egen vekst og styrke av deg som ett "indre menneske" med dine følelser og kall til livet du lever.

 

Hver modul bygger på hverandre.

Vi går igjennom øvelser slik at jeg vet at du kan mestre det når du går igang hjemme, mellom hver gang vi ses.

I tillegg har jeg valgt å repetere litt fra forrige ukes modul, i tilfelle du plutselig står fast eller ikke får til .

I tillegg kan du bruke kommentarfeltet i gruppa  hvis du lurer på noe, så svarer jeg deg kjapt.

 

Alle oppgavene skal du gjøre praktisk i små drypp, slik at det IKKE blir uoverkommelig, men heller vektlegges enkelt og i korte intervaller.

Det er bedre at vi forenkler enn at du gir opp, fordi du tror dette  er noe du ikke kan klare.

 

Husk, en gang var du et lite barn som lærte deg alt dette på veien mot å bli stor. Du skal bare hente denne visdommen opp til bevissthet igjen og integrere den på nytt, men nå som voksen.

 

 

En vidunderlig og spennende reise står foran døren din -reisen tilbake til deg selv<3

 

 

Sølvi Antonette  ;)

 

 

PS:  Jeg anbefaler også at du og blir med i min gratis FACE-BOOK-gruppe,

SOV GODT OG LEV LENGE

hvis du ikke allerede er medlem der: 

 

KLIKK HER

INTERVJU MED INGRID MARIE SANDE- OM SØVN OG HVILKE KONSEKVENSER DET KAN HA HVIS DU IKKE TAR TAK. Hva betyr det for livskvaliteten å gjøre noe med søvnproblemene. Fortsette som du har gjort tidligere,eller ta styringen og gjøre noe fordi du nå velger tar ansvar over deg selv og din hverdag. Det er KUN du som kan ta det valget, men jeg kan hjelpe deg til å nå målet ditt. Hva velger DU? FINN VEIEN TILBAKE TIL DEG SELV IGJEN, OG SOV FREDFULLT OG GODT.

Mentorprogrammet kan også deles opp i 4 avdrag hvor første betales ved påmelding.

Close

Legg igjen din e-post for å se del 2 av videoen