ONLINEKURSET: SOVE GODT IGJEN- 5 steg til dypere søvn og nattero

For deg som kjenner på stress, er ukonsentrert og sliter med nattesøvnen.

1. Lær hvordan du kan roe ned mot natten

2. Kjenn hvordan god søvn gjør livet bedre

3 Bestill GRATIS samtale for å kartlegge din situasjon

Ønsker du en gratis veiledningstime, book en time her:)

SOVE GODT IGJEN

 

ONLINEKURS MED 1 ZOOM-MØTE I UKEN.

 

INTRODUKSJONSPRIS -  kr. 7900.- kontant

avbetaling-kr. 9800.- 4 avdrag a kr. 2450.-

 

 

 

 GENERELL INFO:

Kurset inneholder:

6 moduler, 

 6 gruppemøter-1 gang i uken med "Spørsmål & svar"her bruker vi ZOOM, link sendes ut før hver gang. Kan du ikke være med legges opptak i gruppen ZNORK.-  

 

 I hver modul er det egne oppgaver og øvelser tilpasset de ulike temaene modulen tar for seg.  

 

MODUL 0:

En grunnleggende ekstramodul for å forberede og klargjøre FØR KURSET STARTER.

 

MODUL 1:

Hva er instinkter, og har vi mennesker instinkter på samme vis som feks.dyr?-  Oppdag de 5 sansene-Her brukes jeg video og PowerPoint- for å beskrive i tillegg til egne øvelser. 

Repetisjon fra Modul 0: Sansene og den naturlige pusten-kanskje med litt andre ord:)-

Ikke jag etter en Quick Fix- Medisinering- Prosessen er like viktig som resultatet.-     

 

Grunnøvelse: kom i kontakt med din naturlige pust.

 Mål: Lær å puste naturlig og fritt igjen, ta tilbake evnen til å sansene igjen. Når du kommer i kontakt med dine umiddelbare instinkter begynner du å legge merke til de signaler kroppen prøver gi deg som er første steg til å kunne få ei god søvn.

 

 

MODUL 2:

 Visste du at i ryggsøylen; fra topp til tå legger ofte alt indre stress og tankerkaos seg- og ofte er vi ikke bevisst det før plutselig spenningene begynner å ta en smertefull vinkling?

Stopp opp og spør deg selv: Hva trenger JEG? Lær et lite morgenrituale for å kunne våkne rolig og få en god start på dagen.

 Øvelse: Vi fortsetter  med grunnøvelsen og inkluderer -pust som en bølge. Denne øvelsen vil få deg til å slippe spenningene og gi deg en helhetlig ro-noe som er viktig  når kvelden kommer. 

 

Mål: Lær deg å skape din hverdag uansett form og energi.- Bli bevisst på tanker med oppbyggende kvalitet eller nedbyggende tankevrøvl- Lær å stå opp for deg selv, bli en positiv egoist da har du så mye mer å gi til andre du møter på din vei.

 

MODUL 3-:

Nå går vi videre med: Rygg-nakkeøvelse å finner ut hvor ditt "svake" punkt ligger-

Vi tar en titt tilbake på PowerPoint-slidene fra Modul 1,  og binder dette sammen med pust og-bevissthets øvelser - hvor dine "grenser og impulser" står for tur.  Du skal integrere den ubevisste delen av deg selv, dra den opp i lyset og la den få en stemme. 

Bli kjent med skumringstimen som er innledningen  til at kroppen skal roe ned etter dagens gjøremål og aktiviteter.

 

Ryggøvelsen- med bølgen- for å vekke den naturlige livgivende pusten.

Mål: Rydde bort tankestøy og stress som vi ofte drar med oss inn i natten. Lær deg et kveldsrituale hvordan du roer ned kropp og sinn før du kryper til køys. 

 

 

MODUL 4:

Vet du at nattesøvnen  påvirkes av næringsopptaket ditt?

Hvorfor påvirker kostholdet vårt søvn og nattero? Kroppens nattarbeid: næringsopptak og avfall-tømming. Dagens mat og kosthold. Ernæring og kosthold/trenger vi næringstillskudd?

Hvordan medisiner kan påvirke næringsopptak og tarmen. Kunnskap om ernæring som bygger opp og samtidig avgifter. 

 

Ryggøvelsen videre: men nå tilføyer vi smått starten på å se tilbake på dagen som har vært- for deretter å legge den i "arkivskuffen" for det som har vært. 

Mål:  Lære hvordan du kan forebygge i det daglige næringsinntaket slik at kroppen kan gjøre sitt renovasjonsarbeid mens du ligger i din dype søvn.

 

 

MODUL 5:

Utsettelses-fenomenet. Hvorfor skyver vi så altfor ofte tiden foran oss?

Hvordan unngå å utsette fordi tiden er for knapp, eller  du bare ikke rekker å fullføre det du skulle gjort. Hvordan lære å disponere dagen best mulig.

Forebygg mot unødvendig stress, perfeksjonisme og  forventninger du ikke trenger.

Gi deg selv små magiske pauser  i løpet av dagen. Oppdag at du får tid og energi du ikke visste du hadde.

Legaliser noen minutters selvprioritering.-

 

Øvelse: Lær å gå igjennom dagen "bakfram" når du legger deg. Avslutt med en liten ryggøvelse, og sovner du før du er ferdig er det supert! 

Mål: Lær små øvelser du kan gjøre flere ganger daglig for å la hjernen få "puste ut og inn". Disse øvelsene tar ikke minimalt med tid og kan gjøre uten at noen andre nesten merker det. Resultat: en avslappet kropp og en klar hjerne! 

 

MODUL 6:

Visste du at tv-og data/mobil-titting på kveldstid kan føre til problem med kroppens egen produksjon av søvnhormonet Melatonin? Kanskje du da skjønner hvorfor Melatonin-tilførsel ikke hjelper deg? Lær hvorfor og hva du kan gjøre for å spille på lag med din egen unike produksjon av søvnhormonet.

Hva påvirker oss i hverdagen- Dag og natt i en helhet.- Morgenrytme, Kveldsrytme- hva må du passe på for å forebygge din egen helse og nattesøvn.Tiltak, bevisste valg.-  Elektromagnetisme, jordstrålinger, og andre påvirkninger.

 

Øvelse: Ledet meditasjon- finn ditt "happy-place" med min kjære slektning og kollega, healeren     Kjell Olsen, som guide .

 

Mål: Lære hvordan få en god nattesøvn, med å ta små forhåndsregler der du bor og sover.   Fjerner det som kan skape forstyrrelser så godt som mulig. Innarbeide  gode sovevaner som passer deg og din livssituasjon. Nå har du viten og kunnskap til å tenke og handle forebyggende.

---------------------------------- 

 

 

BONUS 1:

DE 5 FØRSTE PÅMELDTE FÅR EN

SAMTALETIME MED MEG PÅ 60 MIN.      

VERDI: KR 1800.-

 

BONUS 2:

Ekstra forkurs: GOD SØVN = OVERSKUDD OG LIVSKRAFT      DETTE FORKURSET ÅPNES STRAKS  BETALINGEN ER REGISTRERT. 

                    VERDI: KR 1500.-     

   

 

BONUS 3: 

Modul 7- Webinar: Kosthold, ernæring, vitaminer og mineralenes samarbeid,  

Forebyggende kosthold, detox,  Kosthold som bygger opp både hverdagen og gir nattero. Du er det du spiser. Oppsamling: Spørsmål og svar.

 VERDI: KR 3000.-

 

 

 

 

 

REGISTRERING KONTANT BETALING REGISTRERING AVBETALING

EKTE VISDOM

Mor Ugle- Du utstråler styrke og urkraft og er som naturen, full av vidunderlige krefter. En varm sommerbris, en sterk vinterstorm, en fargerik høst og en forventningsfull vår. Du er ekte, du ser "igjennom" og du evner å hente frem det som ligger begravd som en selv ikke nødvendigvis ser eller kan sette ord på "Stå opp for deg selv! Du kan aldri få tiden tilbake, men ingen kan stoppe deg hvis du velger å ta LIVET tilbake igjen. Det er kun DU som vet hvordan du har det -" ingen andre! Elisabeth

                        OPPSTART:

 

Straks du har meldt deg på, og kursavgiften er betalt, åpnes kursportalen i Kajabi deg og du kan gå igang :)

 

 

Du får tilgang til en lukket kursgruppe: ZNORK hvor gruppemøtene via Zoom holdes og matnyttig stoff mellom

hver modul legges inn.

 

 

Jeg anbefaler også at du og blir med i de gratis FACE-BOOK-gruppene jeg har, hvis du ikke allerede er medlem der:                       

SOVE GODT IGJEN

 Link: https://www.facebook.com/groups/sovegodtigjen/

 og 

LEV HER & NÅ

https://www.facebook.com/groups/731074913731237/

 

I gruppen ZNORK finner du allerede noen øvelser og livesendinger som du kan forberede deg med før du tar hovedkurset. Det er ikke bare de fysiske øvelsene som er viktig, men like mye  endring av fastlåste tanker og holdninger.

 

Før hver felles Zoom-møte legges linken ut i gruppa Znork. Denne linken brukes deretter de gangene det er fellesundervisning med "spørsmål og svar".

Det blir lagt kopi av hver sending i gruppen: ZNORK, slik at de som ikke fikk vært med under sendingen kan se i ettertid. 

Hver Modul varer en uke før neste frigis, men du jobber i det tempoet som passer deg. Etter seks uker er jeg ikke lenger å treffe i kursportalen, men i søvngruppen SOVE GODT IGJEN.

 

Alt kursmaterialet har du tilgang til i 12 mnd fra startdatoen, det samme gjelder videoene.  

 

Hjemmeoppgavene er av praktisk art, og gis når vi har zoom-møtene våre.

Hver modul bygger på hverandre.

Vi går igjennom øvelser slik at jeg vet at du kan mestre det når du går igang hjemme, mellom hver gang vi ses.

I tillegg har jeg valgt å repetere litt fra forrige ukes modul, i tilfelle du plutselig står fast eller ikke får til .

I tillegg kan du bruke kommentarfeltet i gruppa  hvis du lurer på noe, så svarer jeg deg kjapt.

 

Alle oppgavene skal du gjøre praktisk i små drypp, slik at det IKKE blir uoverkommelig, men heller vektlegges enkelt og i korte intervaller.

Det er bedre at vi forenkler enn at du gir opp, fordi du tror dette  er noe du ikke kan klare.

 

Husk, en gang var du et lite barn som lærte deg alt dette på veien mot å bli stor. Du skal bare hente denne visdommen opp til bevissthet igjen og integrere den på nytt, men nå som voksen.

 

 

En vidunderlig og spennende reise står foran døren din -reisen tilbake til deg selv<3

 

 

Sølvi Antonette  ;)

 

 

 

 

Livets viktige spørsmål

Hva betyr det for livskvaliteten å gjøre noe med søvnproblemene. Fortsette som du har gjort tidligere,eller ta styringen og gjøre noe fordi du nå velger tar ansvar over deg selv og din hverdag. Det er KUN du som kan ta det valget, men jeg kan hjelpe deg til å nå målet ditt. Hva velger DU? FINN VEIEN TILBAKE TIL DEG SELV IGJEN, OG SOV FREDFULLT OG GODT.

 

Lær hvordan også du komme tilbake til deg selv og få den nattesøvnen du trenger, Meld deg på kurset: 5 MAGISKE STEG TIL DYPERE SØVN OG NATTERO.

DISMISS MESSAGE
Close

Legg igjen din e-post for å se del 2 av videoen